fredag, juni 05, 2009

Fredag 090605

Det här är ju löjligt. Jag har inte uppdaterat på evigheter. Det beror på brist på inspiration. Å inte tänker jag ha dåligt samvete för det heller. Så det så.

Men, vem vet, det kan ju bli ändring.

För övrigt sitter jag ensam hemma en fredagkväll. Och är oerhört nöjd med det. Vilket är väldigt olikt mig. Men jag tror det beror på att det är dåligt väder och att jag är dödstrött. Å så tror jag att jag kanske är på väg att bli sjuk.. vilket kan va orsaken till att jag är så trött.

Nä, nu ska här snart sovas! Gonatt!

1 kommentar:

Jenny Sandell sa...

Inlägg ofta eller inte så kikar jag ändå in med jämna mellanrum och håller koll på dig =)

Nu är det ju heller inte riktigt någon inne-sittar-säsong så man måste inte skriva blogginlägg jämt.

Ha en skön sommar så ses vi nog 18 juli!
Kram //Jenny Sandell